Saturday, September 17, 2011

bukan mudah~

mom last bday....1 may 2011...passed away 26 may 2011...

for now...blog ni hanye tempat utk aku luahkan prasaan bile rase x ttanggung...aku mmg bukan org yg syes b'blog...aku cume buke bile perlu...
ye...bukan mudah untuk aku lupekan segalanya....for this time....only time will cure...aku mmg pnuh smangat utk truskan perjuangan aku belajar...truskan final year ms mule2 aku khilangan dia......tp ntahla...skrg bile dah jejak kaki kt usm...aku hilang smangat...sparuh jiwe aku masih xde...sparuh smangat aku...dri aku...hilang lg...aku masih terlalu rndukan mak...trus terang...bukan mudah aku nk hadapi n ambil alih peranan seorg ibu..nk bdepan dgn kerenah keluarga...sebelah pihak ckp camni...sblh phak lg camni...skali lg aku kat tgh2...aku ok...aku boleh buat sume house chores...aku cbe nk msk sebaik arwah...tp aku x ble tahan bile ayah masih lagi mnangis time mkn...masih cakap...kalau mak ko ade lg..kalo mak ko pakai ni...kalo mak ko nampak ni...ye...aku masih ble tsenyum denga sume tu...tp dlm ht ni...mnjerit....tlgla ayah...hentikan...nun pn sedih juge...tp sume tu x terucap...takut sekeping hati yg pernah die kongsikan dengan mak dlu tu retak pula...aku cube nk bahagiakan die..tp mana kan nk sama layanan seorg anak dgn seorg isteri...sume tu masih dlm pimbangan kami...biarlah sumenye dah btol2 sdie...ht ni msih mnangis lg...untung mreka yg masih ada mak lg...ibu yg ckup sempurna bg aku....secantik bidadari...sebaik2 ibu dan isteri...insyaallah mak shahid ye mak....adik lg 2 org kn tunggu mak...tnggu nun skali mak ye...mak dpt doakan nun lg x mak...nun xde smangat...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...