Wednesday, August 11, 2010

1st day of ramadhan al mubarak...;))



hihi...hr 1st pose....bgn2 je..aku tgk katil mmbe aku...x bangun lg minah nih...pdhl die ade klas...haiya..aku kejot...pastu hape ntah die mngomel...egtkan bangun...x bgn jgk minah ni..then aku pn sambung tdo...smpaila aku tsedar kul 8.27a.am..peh!!!wa dah lambat!!!!kelas kul9...huhuhuh..bergegas la aku mandi...capai towel ape jadah tros g blek air...cett!mate aku sembap lagi...hishhh..nmpak sgt bgn mengejut...ah dulik lah..aku pon g la kelas ngan poyonye..nasebla ade tudung yg da gosok sbb meeting mlm smlm..so xdela ssh sgt..haisy...kelas drawing...adoiyaiii....observation study lg...kne outdoor..hish aku x suke tol..yela org lalu lalang disturbing my view,,,sebuk jenguk2 drawing aku..hilang konsentrasi yg smmgnye xde tuh.haha..aku lomah tol...baru siket aku dah mule sengeh2 sane sini...merayap tgk drawing mmbe...mbe aku yg sorang ni dh fed up dh..lg sedap..nmpak bas lalu tros blah blek...sbb die da fed up byk kali tuko sugar paper...tp satu pn x jadik2..hahhaha...jrg minah tu wt kputusan drastik sebegitu..hihi..aku x taula...msuk u ni aku jd makin sempoi...x cam zmn skola dlu..muke aku la nek pentas amek hadiah...tiap2 taun...kt sini?pehhh...nk dpt dean pnyela cm nk tberak...lg la lecturer seni yg sumenye jenis ikut kpale mereka jek...n totally unpredictable...aku masih ingat lagi senyuman lecturer drawing aku tu tersenyum smbil mengoyakkan artwork studentnyer...ahahaha...mmg sdp...mnusuk...hai...aku ttp ade impian tu...aku nk dptkan gak dean tu...pointer tertinggi aku stakat ni cume 3.33 jek...hm...nk dean 3.5 above..pehhhh...adoiyai...sabo jela...aku amek minor managemant..ramai yg plek??eh? ape yg pleknye...aku cume pikerkan skop keje bio lebuh luas...aku mmg bcite2 nk sambung master in management...sbb aku nk involve dlam dunia pemasaran...eksekutif pemasaran...yess..itu cita-cita aku...hmmm this is my 2nd year as student..another 1 year to go..yes..keep it up!mcm mane pn aku akan cube sedaya upaya aku tok achieve impian aku ni..insyaallah...amin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...