Sunday, August 15, 2010

kursus sokmo...meeting sokmo...haish..


hihi hai bebeh2...aku baru je blek dr kursus exco MPD desasiswa aku nih...peh ponat2....tp xpe...mkn besh giler.....ahahha tp korang pam2 la bulan pose nih...mase makan skejap je kot...aku masih egt lg sdpnye beef bbq tuh...peh!!tmbh plak ngan sos black pepper n mushroom...pastu n. g cino...kek coklet...eskrem...sup mushroom...emmmm dapnyerrrrrr...hahah pastu pwot aku bncit semacam..mkn x egt dunie...hahahha...mlm tu x tdo kot...wt kijo tok pembentangan projek..ahahah pas da blur tu kitorang mule la mrepek mraban ngan cter antu..ahahah mentang2 bulan pose bley cter camtuh memalam tuh..hahahah...tp beshla...hotel pn slese...wah...kalo dpt g ngan laki aku bes nih...hahah bilela nk kawen ni..(gatal plak)heee(^^)xpe2...gatal2 depan2 xpe...blakang2 tu yg bhye...ahahah...windu plak ngan sume...ahahha sape aku x mo la ckp...tp ini mlm mud aku lalallalala~~besh2...ahaha pahni men feeding frenzy plaks la ek..eh x...facebooking..tagging..movieng..ahaha ape aku nih..x reti2 nk mbuthe...ala x pe kot aku dh tibai tido smpai dkat mgrb td...huhu aku mmg kuat..kuat tido...aahhaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...