Wednesday, March 9, 2011

AKTIVITI "ENJIN ROSAK"


amboi3........cpat je korang klik yek...sebelum korg denga cter hotz aku ni..meh la menjamu mate dengo aku beceghite...

nota dahi :SILA BACA SAMPAI HABIS

lame gilax x hapdet belog...bley dikatekan beberape hr ni aku menghabeshkan duet dgn jayenye...siot hang afnan..p bwk aku mkn sedap2...huh!
k3..ni la cik afnan yg aku maksudkan...

HENSEM GILER!!!sentap hati mak nok!

hahahha...antare tempat yg kitorg poyi adalah...

buddhist temple!kek sini ado sleeping buda yg bessssaa punye!!!
(cun kan awek nih??bahahhahhaa!)
er...msti korang t'tanye2 ape yg hott nih...hahaha sabow2....

then kitorg p..
muzium islam penang...
pastu p...

taman rimba teluk bahang....comey kan dak kucik tu...sdg menjoyahkan mukenye..haha

pastu....kitorg p...


MAKANNNN!!!!!!!!!!!!!!!

sdap woo...ikan 3 ghase...nk tau lg x ape menunye??
sat2....

ayam goreng bersama gajus!WALAH!

x loope juge...


AIS KACE!!!!!(huk aloh kawe ghoyak klate deyh??hahahha
ish korg msti panas ngan aku kan??xpe2 nh amek ais kace!sejuukk sket kan2??

menu set di atas RM54 hengget utk makan 2-4 oghe....x masuk ais kecey tu deyh...cayalah afnan lu mmg berjaya mengkopakkan duet wa dgn jayernyerrr....
buahahhahah!

tp bes kua ngan afnan nieh...mcm2 tmpat kitorg pusing..sampai ke 2 3 pagi..termasuklah...mencari kete2 "ENJIN ROSAK" di tepi2 jalan...bahahahhahaha!


camne nk tau ade aktiviti hots kat dalam...
1)hurm....kalo dah tetibe ade kete stop kt tempat gelap...
2)pastu seat dpn turun....
3)enjin hidup...
4)cermin kete tinted
5)ade bndealah cover kt tingkap...

confirm ade aktiviti memanaskan enjin kat dalam...hahahhaha..
aku tanye la c afnan ni knape diorg x matikan je enjin??bru nmpak cm xde org??
afnan pon jwb...
sooopaye..kalo ade pgawai JAIP ke dtg...diorg sempat ler mlarikan dri...
OOOOOOOOOOOOOO.....camtu kerr..
eh afnan nih...ckp cm ade pglamn je..kekekke..
lek afnan jgn mare...nnti i blanje ikan 3 rase ye..
hihi
tapi kan...
aku x bley nk ckp la sgt kwsn2 port panas mereke2 ni...sbb bru mmasuk tahun ke 2 kt penang nih...ckupla aku cakap kawasannye kat factory2 yg xde lampu tu...seaside gurney....seaside QB mall...padang kota...peh..ni mmg bukan stakat pot "minit2"..tp pot "jam2" dah...
nk tau bukti..p je area2 ni dalam kul 2 pg ke atas..CONFIRM!

hahaha..ckup ler ngan aktiviti menghotzkan mata ni ....len kali aku ce cite lg....hahah yg bace ni mmg gatai..kekekkekeke

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...