Tuesday, November 2, 2010

kemalasan melanda....















ya ampun..awat aku malas bebeno week nih...lpas sminggu aku dmm aku cam tbawak2 plak...ya ampun...bosannyew...huhuhu...aku tgk nset pon...hm...nk mesej ke die...mls loh....tgk nset lg 1...ehehehe....sukeeee....hihi dah2la....sudah2 la tu...x patut aku wat boy aku camtuh...syian die...tp xpe...aku da kurangkan mah flirting habit..ahahaha..ok....bilela aku nk stat blek wt assgment aku nih...tiap2 mlm jek aku layan cter antu..ntah pape...cter yang gler slimy yucking wekks!!!drag me to hell...eeeeyuhhh...selekey tol la...x la seram mane...aku tgk silent hill yg seram...x nk banyak gler muvie yg aku habeskan study2 week nih..ayoo...ape nk jadik ngan ko ni dya uiiii...haiyo..hm sbenownye aku rndu mak aku sesangat..................................................rndu my sibling...rndu2...wuhuhu...asam pedas mak...asam pedas pari lak tu kn...pehhhh!!!!!!!!!pastu msk lemak cili api campur tempoyak...wallaweyy!!!!!!kecur aku weh...ahahah hm pehal nih...prot pn da bunyik...malasla nk kuo..xde member...huhu...kroik3....bisingnye tummy aku nih..huhu bkalan megi pon da habeh...aduuuu.....lapaoooowwww....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...