Sunday, November 14, 2010

mak aku lari??????


MySpace


hari ni aku bangun giler awal..kul10..ahahaha...rase letih lak badan nih sbb tlebey tdo...almaklumlah..baby kne tdo 8 jam..ahaha baby la sgt...huh!aku pn troskan ngan rutin harian aku....tpisat pisat bangun...amik brus gg n facial wash..p blek air...da agak2 sego aku msuk blek..korang jgn tnye sbb aku mmg lm buat kputusan nk mandi tyme nih..sejuk ar...(alasan padahal malas..)ahahaha...pastu..cam bese....bukak sang lappy aku yg tdoq tu...punye la lmbab bukak...cm aku jgak bile bangun tdoq...pastu bukak google chrome..bkk tab....cam bese...facebooking...tagging...blogging...tgh sdp2 tgk movie keinsafan yg telah di share oleh senior kesayangan aku nih tetibe...bunyik baby nanges(facebook sound aku la)...tgk2...adik aku...sazzy diana kt chat window...plek gak aku...whak de hey chat ngan aku time2 camnih??ceh..xbley blah adik aku nih...name nk sazzy sazzy segalak...padahal name farah diyannah...profile pic lak gune gambo miley cyrus...x habis2 pinky2 stuff..girly2 stuff..huh!geli den..ps aku kutok die bley lak tuko gambo justin bibier..aduuuuu...ur profile still yuks yana oi!!!eh2 pehal lak aku lari tajuk nih..ok2...adik aku nih chat ler ngan aku..then..die ckp gini..

sazzy diana : kak nun
aku :ha
sazzy diana : mak
aku :knp ngan mak??
sazzy diana : mak lari
aku :hah??ko bio btol yana..nk bgurau x kene tyme
sazzy diana :btol la....sumpah, demi allah
aku da stat bermonolog da..eh..adik aku nih nk prank aku ke ape..tp xkn die brani nk sumpah2 nih...
then aku tnye blek
aku: pehal lak??
sazzy diana:ayah
aku: ayah wtpe kt mak??
sazzy diana: diorang gadoh...pasal mak salah denga jek...ayah sebut duit blanje..tp mak denga "duit baje"
aku: sbb tu je??dh tu mak lari bwk ape??
sazzy diana: aku xtau sbb aku nga mkn tyme tu...abg ade..
aku:abg mne??aku ol ni x angkat2 pon??
sazzy diana :jgn kol abg
aku pn laju la tpon abg aku...x diangkat..huh!hampeh!lagu ringtone hijau daun 'suara ku berharap' je yg kedengaran..pastu engaged..
aku da mule risau tahap gaban..aku pn lincah ar kol akak aku..

akak :hello
aku:ha!weh,mak mane..pe cter nih???(dgn nada cuakebebeh)
akak:aii??dah sampai ke penang cter??
dlm ht aku------>bley plak die ckp gitu...mak aku jugak tu woiii!!!
aku:yana la gtau...pe cer nih??(still b'gogol nk tau)
akak:ala....kes kecik je...bapak ko la..cam ko xtau...bnde kecik dibeso2kn..mak ko majokla...dh2 jgn isaw..mak ko ade kt pontian nih ngan abg..
fuhhh...lege gler aku dga akak aku ckp camtuh..
aku:ha ok2..pape hal roger coaster aku
akak:ok3..bye2

then aku pn mule menaip mesej kt abg aku..papehal nt mesej blek

x lame pastu akak aku kol...ckp...kesnye camni...sbb yg mak aku slh denga tu je...bapak aku bley marah2 x tntu pasal..mak aku pn mlawan la...pastu ayah aku acah2 cam nk pkul mak aku..abg aku yg mlihat kjadian tu pn sekatla ayah aku..leraikan...hempas2 barang ape sume dh diorg..pastu mak aku tros soh abg aku bwk die...abg aku bley plak ckp camni "baek bos!!" then diorg kuo la meninggalkan bapak aku n adik aku tuh...adik aku plak mengambil kesempatan kuo ke cc...tu yg die chat ngan aku tuh...hampeh pnye adik...keadaan mcm ni pn smpat lagi die bsukak2 kat cc..huh!..
haii....cuak gler aku..ni 1st tyme mak aku majuk camni skali..bapak aku plak ntah kuo ke mane pastuh...masing2 bduka...hmm..aku pn sdih sbnanye...smpai bile bapak aku nk panas baran camtu...sian juge mak aku...kne tahan telinge..tahan hati...but at he same time..aku kesian gak bapak aku kne tinggal camtu sensorang kt uma...aku nk blik pn..exam lg ni..hmm...aku sdey sbnanye...x penah jd sampai camni...hopefully diorang b'baik cepat...amin....

MySpace

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...