Tuesday, November 16, 2010

rindu kt my lovely2 sibling...

hihi my labely sibling...adik aku xde lak tyme nih...yg ade die..time aku x pakai tudung..jgn tnye..coz muke aku agak lain dr adik behadek len...aku kn produk tbaik..kunun la...ahahha


hmmm.....honestly..hati aku da kt rengit dah ni....rndu gler nk lepak2 ngan sibling2 aku...kukakikik memalam smpai xtdo n kne mara ngan ayah aku sbb bising...ahahaha...hm...akak aku...namenye ayu sahida...mmg ayu pn...abg aku mohamad redha...die mmg redha dr dulu...sejak zaman die masuk asrama lg die mmg "redha"...even baju n slua die hilang pn...die "redha"...ahahaha tula abg aku...tp kitorg kt uma sume panggil die elis..ahahah name pompan...klaka gak kan..kikiki...aku ni pun x kurang klaka name panggilan nye...nun wau nun wau nun...nunun...ahahah kisahnye sbb dlu kat blok uma aku tu ramai sgt name hidayah...then nk pnggil nor...lame2 nor...nor..nor...turn jadi nun plak...nk mnyedapkan bunyik diorg pn mnggandekannye mnjadi NUNUN...ahahah...dulu aku stres gler kot org pggil aku nunun...siap mrahsiakan drpd kengkawan lg..ahahah..tp skang ni...aku x kisah...kiut jgk rupenye sebutan name tuh...hihih...adik aku plak namenye nur farah diyannah...name paling pnjang dalam adik behadek....nasebla zaman adik aku tuh..time tu taun 98..ic da tuko yg besow bapak tuh...time aku...xnk ciput gler plak ruang name...sbab tula name aku pendek n simple je...nur hidayah...mule2 dlu aku pk awat name aku cam cik gayah..cik joyah mak munah jek...tp bile piker2..ade hikmahnye jnp aku diberi name nur hidayah..hanya aku je yg tau knp..hihih....but deeya...that is gabungan name aku....n mmg ade kalangan memembe aku pggil aku deeya...hihi sbnownye ni name peberet aku...so x bley nk halang...ahahah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...