Monday, November 15, 2010

Wake up DEYAAAAAAAA!!!!!



wawawwa pehal ngan aku ni...this Friday at 9.00 a.m da exam...paper design theory...atoiyai..x study lg nih....dayah2.....ko patut bangunler....tp bile je tubuh n tulang blakang ni menyentuh tilam n bantal...aduhai.....enaknye.......ditambah plak angen sepoi2 bahase....dpt mcm2 chapter mimpi plak tuh....haishh...actually hr ni aku kne jmpe ngan penggawe cekadaq ak tuh..nk kne bncg psl MJB...dinner yg mane aku kne jadik pengarah projek..hattoiyai..even tu April next year..but kne stat awal2.....sbb next sem gerenti wa bz punye...ngan assgmnetnyer..praktikalnya......pojek2 MPD yg len nyer...jap2..meh aku snaraikan...ni kje MPD jek--------->Temasya Olahraga Tahunan(TOT),cam bese keje aku bhgian publisiti n promosi...Karnival Aman Damai...dimana mmbe se kos aku kne jadik pngarah pojek, n wa kne jadik S/U.....Kursus Pra Perkahwinan(KPP)...wa kne manage bhgian promosi lg...lawatan a/bangsa...ha...ni keje Aman Damai Volunteerism Community(ADVOC)...n my part is...s/u kerja...Festival Tari...yg ni wa x tau lg ape kje wa....tapi dah dapat rasekan...bahagian promsosi lg...hatoiyai...then...my own project...Malam Junjungan Budi...The last project yg mane ade award utk pkerje2 n balaci2 terbaik sidang 2011...ape major wa study nih???MPD??aku ni rasenyer kne jadik Eksekutif Pemasaran gamaknye yek...sbb tula motif aku ambik management...siyes..mmg susah minor management nih...sbb diluar bidang aku yg kunun2nye bahagian art & design nih...hai..takat ni aku bdoa jela supaya aku dapat maintain study aku...huhuh..kalo korang kn...sanggup ke jadi balaci x bergaji??x sanggup kn??tp tula kenyataan aku bekerja di bawah MPD...aku pakse jela dri ni piker positif...its all about experience...so i'allah aku bley endure bile bkerje di bawah bos2 yg cekadaq mcm bliau..ahahah..tp pengajarannye kn...wa xnk jadik org bawahan la..wa akan cuba smpai wa jadik bos...i'allah..amin...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...