Sunday, January 30, 2011

ben...cii...ci...nye.......



hah! aku plg x suke soklan2 camni..aku rase korang pon same....antare contoh2 soklan yg kite x suke jwb...

situasi 1--->di bilik mesyuarat
macamana ngan tugasan sy bg haritu??dah siap??

benci.....b...enn........c..ciiii...

situasi2--->di ym of fb chatbox...
wehh....hang dah siap assgment hari tu??

b...enn...c....cii........

situasi 3--->kt rumah
ko ni bile nk dapat dean??

b...en...c...ciiiiii...

situasi 4--->di kedai baju/butik...
cik saiz ape??

b...en...ci....ciii...la.....

situasi 5--->kat kelas
weh...nape muke ko makin teruk??

b...enn...ci...

situasi 6--->kt mane2 je..
weh....dah naik nampak??/awat keding sgt??

b...enn...ci...cii...nyer...

situasi 7--->kt mane2 jek
pkwe/makwe ko penah blikan hadiah mahal2 x??

ben...ci....la....

situasi 8--->di dlm kelas...
lect tnye: buku ape yg awk dah bace??

b..en...ci..nye...

situasi 9--->group discussion...
cong ceng cong ceng..(cakap cine)....
aku x pahamla ngek!

b..en..ci..nye...

situasi 10--->dalam kelas...
lect kate :ok sy akan pilih ahli2 kumpulan awk..

b..enn..ci..nye...

pas aku bace sume ni...aku BENCI nak bace blek...
BENCI..CIN...CINYA....MySpace

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...