Saturday, January 8, 2011

owh alice ku~

ni la die lappy rupe lappy aku~shantek x??

aduuuu..pnatnye wa hari nih....plan nak upgrade lappy kesayangan aku nih...punye jauh bjalan~panas lak tu...da nk sampai...tetibe diorg ley bsuare...err sabtu bukak ke...n tambahan lg 1 mslh...xtau mne nk lintas!uwaaa!aku da la plg takot mlintas...gara2 tragedi yang bakal meragut punggung aku...eh bukan ijey...huuuu~k2 smbung cter~plan nk tambah ram 2 gig...sbb baru install 3D MAYA...berat wooooooo...kang nk render x pasal2 hang~da la alice ni(name lappy aku sbb aku suke alice twilight) old version...tp old2 pon....tahan ma....stat aku lower6 dlu lg...da lbey 3 taun da......hmm..tp plan tu x mnjadi sbb....lappy aku ni ade problem leyn...kdg2 die punye skrin putih tetibe~agaknye sbb die vampire..duk putih~haha!ape aku mrepek nih!skali apek kedai ACER tu kate either screen or motherboard aku yg rosak atau kedua2nye skali....anggarannye....jeng3....rm500-600...uwaaaaaaaaaaaa!!!!!..so nampaknye...aku kenela gunekan wet PT aku....huuu~terbang lg....tetibe pnyesalan sbb aku bli contact lens timbul...wuuuuuuuuuu...perlukah rase begini???wuuuuuuu~T.T~ menciw2!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...